lördag 3 mars 2012

Flygtur i solen

Vi har haft otroligt vackert väder, någon plus grad och nästan vindstilla vilket är helt magiska förutsättningar för att flyga. Min kära sambo Mats som pilot, på turen var även Isabell (vår yngsta dotter) som fotat och bästisen Erik var med.


Kärran SE-MDD står för Sigurd Erik-Martin David David, en Cessna 172 G1000 2005.


Alnö bron


Bredsandsviken (vår strand)


Målås


Stavre/Målås (det så kallade Birsta)


Råsta (bergtäkt)


Skärgård


Öarna utanför Alnö


Rödön


Sundsvalls City

Sköt om Er och ha det så gott! Kram Marie

2 kommentarer:

  1. Fantastisk flygdag..
    Grymt flygväder..
    Vackra vyer..
    "more to come..."

    /Mats

    SvaraRadera
  2. Vilka underbara foton. Visst är det härligt att flyga!
    Förstår att ni också har vackert väder men fortfarande snö. Här har vi riktigt vårväder, snön är ett minne blott,känns nästan lite oroväckande tidigt, kommer säkert något bakslag. Igår fikade jag och min Mats på vår terrass. Nu har jag lite koll på Vasaloppet sedan skall jag gå ut i min trädgård Jag köpte några penséer igår och tänkte sätta lite vår i en kruka på trappan.
    Ha nu en fin söndag och kanske tar ni en flygtur även idag?
    Kram Raina

    SvaraRadera

Hej!

Så kul att du vill lämna ett litet spår efter dig, ingen blir gladare än jag! Har du ingen egen blogg så välj anonym under "Kommentera som:" så fungerar det.
Men självklart får du gärna skriva en signatur eller så i din kommentar så jag vet vem du är.

Ha de gott!
Kram Marie