onsdag 29 februari 2012

Problem i bloggen... Era hälsningar är guld värda!

Hej på Er!

Jag har fått veta idag att det finns lämnade kommentarer som ej publicerats... Jag blir så ledsen när jag hör detta och vet inte vad det beror på. Jag har försökt leta mig fram till vad felet är, men vet inte om jag hittat rätt. Jag vet inte hur många som drabbats av det eftersom vissa kommentarer har publicerats.

Jag hoppas att Ni inte på något sätt tror att jag plockat bort era hälsningar! Det är det sista jag skulle göra...

Hör gärna av er om ni varit med om problemet eller om ni märkt av det! Vet någon vad det beror på?!

Bästa krammar till Er från en förtvivlad och ledsen tjej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Så kul att du vill lämna ett litet spår efter dig, ingen blir gladare än jag! Har du ingen egen blogg så välj anonym under "Kommentera som:" så fungerar det.
Men självklart får du gärna skriva en signatur eller så i din kommentar så jag vet vem du är.

Ha de gott!
Kram Marie