lördag 14 januari 2012

Tradera vecka

Så skönt att det är helg efter denna hektiska vecka... Jag har under det senaste året handlat en del på Tradera, och tanken har slagit mig att jag borde kanske göra mig av med något också. Och så blev det!
Den här veckan har jag packat, packat och packat kan man säga... hela 13 paket blev det! Miljonär? Nä, inte direkt men helt okej. Känns ändå bättre att sälja än att slänga. Kul om någon får glädje av det som inte känns aktuellt för oss. Tänkte bjuda på några av mina köp, fler kommer senare.

Den här fina hushållsvågen är en av mina Tradera köp... Fynd? Nja, inte direkt men otroligt fin väger max 12 kg på ena sidan och vänder man den så finns en till skala som väger max 2 kg. De två vita porslins skärbärdorna som syns i bakgrunden är även de Tradera köp.
Här ser ni några riktiga fynd... några gamla mått och en liten porslins skopa som är som ny.
Det här var en gammal fotoram som min kära sambo målat vit och som sedan fick en vit passepartout samt text på ett fint strukturerat papper.
Den lilla skålen är inget Tradera köp utan bara en liten favorit som fortfarande har sin juleskrud men som snart skall få lite vår känsla. Kommer att visa er.

Hoppas vi Alla får en fortsatt skön helg med God mat och kanske nåt gott att dricka till. Njut av livet!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej!

Så kul att du vill lämna ett litet spår efter dig, ingen blir gladare än jag! Har du ingen egen blogg så välj anonym under "Kommentera som:" så fungerar det.
Men självklart får du gärna skriva en signatur eller så i din kommentar så jag vet vem du är.

Ha de gott!
Kram Marie