lördag 28 januari 2012

Lördag kväll med grillning... begonia award!


Grillning för 2:a gången i år. Lammfile på spett med smaksatt couscous och salsa... riktigt gott!



Tulpaner till bordet med blåbärsris i full blom... så söta!



Blåbärsblommor i sin bästa form...

Mina begonier Sunny side up har vunnit pris som bästa nykomling 2012.. SÅ KUL! Någon gullig själ från Utlandet har kommenterat det på min blogg!
http://www.sunniescollection.info/Home/tabid/2877/language/en-US/Default.aspx

Ha en skön söndag mina kära läsare

1 kommentar:

  1. Vilken fin bukett!
    Maten låter verkligen jättegod!

    Skön söndag
    Kram Anncathrine

    SvaraRadera

Hej!

Så kul att du vill lämna ett litet spår efter dig, ingen blir gladare än jag! Har du ingen egen blogg så välj anonym under "Kommentera som:" så fungerar det.
Men självklart får du gärna skriva en signatur eller så i din kommentar så jag vet vem du är.

Ha de gott!
Kram Marie